|
|
|
شرح خبر |
|
1394/05/17
مشتری مداری یعنی شناخت و تکریم مشتری و این حاصل نخواهد شد مگر با ایجاد یک بستر صحیح ارتباطی توأم با اکرام و احترام در کلام و رفتار در میان شما و مشتری
دوره های آموزشی "حسابداری واحدهای اعتباری" و "کنترل و نظارت در واحدهای اعتباری" با حضور 36 کاربر واحدهای اعتباری از تاریخ 12 مرداد ماه به مدت سه روز در محل مرکز آموزش شهید حنائی نژاد سازمان تعاون روستایی استان اصفهان برگزار شد. |
|
در این دوره که معاون خدمات فنی و اجرایی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، تنی چند از مدیران واحدهای اعتباری سازمان مرکزی و مسئولین سازمان تعاون روستایی استان نیز حضور داشتند، مهندس میرزایی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان بیان داشت: شناخت واقعی شبکه و اشراف داشتن بر مسائل و مشکلات لایه های داخلی آن توسط همه دست اندرکاران اعم از مسئولین در بالاترین سطوح تا مدیران عامل در راس مدیریت یک شبکه تعاونی، چالشی مهم و نیازمند نگرشی عمیق است تا موفقیت و پایداری در حل مشکلات کشاورزی کشور را به همراه داشته باشد.
مهندس میرزایی خطاب به کاربران واحدهای اعتباری شرکت کننده در دوره تصریح نمود: مشتری مداری یعنی شناخت و تکریم مشتری و این حاصل نخواهد شد مگر با ایجاد یک بستر صحیح ارتباطی توأم با اکرام و احترام در کلام و رفتار؛ در میان مدیران واحدهای اعتباری و مشتری که همان کشاورز یا روستایی است.در این راستا با اعتمادسازی، اطلاع یابی از خصوصیات رفتاری، اطلاع سازی و اطلاع رسانی در عمل، موفقیت، تضمین شده خواهد بود.
در پایان نیز مدیر سازمان تعاون روستایی استان، مسئولان سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران را جهت بازدید از واحدهای اعتباری موفق در سطح استان و شهرستان ها، همراهی نمود.
روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان
|
استفاده از اين
خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
|
نظرات شما
|
|
افزودن نظر شما
|
|
ارسال نظر |
بازگشت |
|
|
|
|
|
|
|
|
بازديد كنندگان فعال : بازديد ها:
258
اعضاء:
0 مجموع:
258
بازديد ها :
بازديد هاي
كل:
1612988
بازديد هاي امروز:
1210
بازديد هاي ديروز:
928
|
|
|
|
|