ورود |عضويت چهارشنبه 05 اردیبهشت ماه 1403
 
شرح خبر
1394/05/21

یک بازدید مؤثر و کارامد به جای پشت میزنشینی؛ سبب درک واقعی یک مسئول از مسائل و مشکلات موجود در شهرستان و شبکه تحت پوشش آن خواهد شد.


در جلسه ای که با حضور مدیر، معاون خدمات فنی و اجرایی سازمان مرکزی و هیئت همراه، معاونین و رؤسای ادارات ستادی و رؤسای ادارات تعاون روستایی شهرستان ها در محل سالن جلسات سازمان تعاون روستایی استان تشکیل شد، مهندس میرزایی مدیر سازمان ضمن سپاس از حضور مسئولان سازمان مرکزی به سبب حضور در استان و همراهی در بازدید از شرکت های موفق و واحدهای اعتباری فعال، بیان نمود: در راستای وظایف سازمان که هدایت، حمایت و نظارت بر تشکل ها، پایه و اساس آن را تشکیل می دهد؛ در سطح استان نیز بازدیدهای برنامه ریزی شده ای با حضور رؤسای ادارات ستادی و معاونین سازمان در ماه صورت می پذیرد که از بازخوردهای مؤثر آن علاوه بر درک مسائل در سطوح شهرستانی از نزدیک به جای پشت میزنشینی، می توان به تشکیل کارگروه های تخصصی بررسی و رفع مشکلات شهرستانها و شبکه های تحت پوشش آن و ساماندهی و حل آنها در کمتر از چندماه اشاره نمود.
مهندس میرزایی در ادامه بیان نمود: به جهت حمایت مؤثر و کارامدتر از شبکه های تحت پوشش شهرستان ها و نیز رسیدگی سریع تر به امور آنان، مقرر گردیده که شهرستان های استان را با توجه به برخی مشخصه ها، منطقه بندی نموده و یکی از رؤسای شهرستانها نیز به عنوان نماینده منطقه در جلسه شورای رؤسای مناطق شرکت و مسائل و مشکلات موجود در شهرستان ها و شبکه های تحت پوشش منطقه خود را به مسئولان در سطح استان منعکس نماید. تردیدی نیست که این روش سبب تسهیل بیشتر در بررسی امور و گستردگی سطح نظارت در سطح شهرستان ها و بالتبع حمایت و نظارت مؤثرتر خواهد شد. در ادامه معاون فنی و اجرایی سازمان مرکزی و هیئت همراه نیز در خصوص اعتبارات تخصیصی،اقدامات صورت پذیرفته و بازخوردهای آن در استان ها مطالبی را عنوان و به سوالات رؤسای شهرستان ها در این زمینه، پاسخ دادند. روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان
استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 119
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 119

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1610012
Visitors بازديد هاي امروز: 116
Visitors بازديد هاي ديروز: 478
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا