ورود |عضويت جمعه 10 فروردین ماه 1403
 
شرح خبر
1394/08/09

در راستای اشتغالزایی تعاونی ها تاکنون کلیه تسهیلات فنی اعتباری تخصیصی جذب و فعالیت عمرانی مربوط به احداث 7 طرح و پروژه با نظارت سازمان آغاز گردیده است.


مهندس نکویی معاونت فنی و اجرایی سازمان تعاون روستایی استان، در خصوص اقدامات انجام شده در راستای ارتقاء و توسعه زیر ساخت شبکه های تحت پوشش سازمان گفت: در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و سیاست های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و به منظور تحقق نقش بخش تعاون در اقتصاد کشور بر اساس سند چشم انداز ایران 1404، این سازمان با توجیه شرکت ها نسبت به معرفی طرح های اشتغالزای تعاونی ها به سازمان مرکزی اقدام و با پیگیری مستمر، پس از ابلاغ اعتبارات، صد در صد اعتبارات ابلاغی را جذب نمود.
مهندس نکویی تصریح کرد: تسهیلات اعطایی در راستایی اجرایی شدن طرح هایی چون کارخانه نایلون و نایلکس و احداث انبار شرکت آزادی، تأسیس واحد بوجاری شرکت قدس، توسعه و تجهیز مرغداری اتحادیه تیران و کرون، احداث کارخانه خوراک دام دامداری لنجان، احداث انبار و باسکول شهدای گرگاب؛ جذب و از طریق بانک توسعه تعاون به متقاضیان پرداخت شده است. معاونت فنی و اجرایی سازمان تعاون روستایی استان در ادامه بیان نمود که، هم اکنون فعالیت عمرانی مربوط به احداث طرح ها و پروژه های مذکور، با نظارت سازمان آغاز گردیده است. روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان
استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 278
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 278

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1585785
Visitors بازديد هاي امروز: 336
Visitors بازديد هاي ديروز: 567
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا