|
|
|
شرح خبر |
|
1394/10/28
نظر به حرکت سریع و پویای اقتصاد روستا از تولید معیشتی به تولید تجاری و از معامله پایاپای به سوی سیستم های پولی ، ضرورت ارائه مساعدتهای فنی و اطلاعاتی در زمینه بازار به تولید کنندگان، فروشندگان و عرضه کنندگان نهاده ها ومحصولات، به منظور بازاریابی بهتر و آموزش کاربردی آنها در این عرصه، بیش از پیش احساس می شود. |
|
از همین رو سازمان تعاون روستایی استان اصفهان اقدام به برگزاری دوره آموزشی دو روزه " مبانی بازاریابی و بازار رسانی" برای مدیران عامل و کارشناسان بازرگانی اتحادیه ها و شرکت های تعاونی روستایی این استان در محل مرکز آموزش شهید حنائی نژاد نمود.
در این دوره 50 نفر از فراگیران با تعاریف و مفاهیم بازار، بازاریابی و بازاررسانی، اصطلاحات مربوط به بازاریابی و بازاررسانی(نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار)، اهمیت و ضرورت بازاریابی و بازاررسانی، اهداف نظام بازاریابی و بازاررسانی، ابعاد بازاریابی و بازاررسانی، فلسفه های بازاریابی و بازاررسانی، چالش های بازاریابی و بازاررسانی و انواع محیط بازاریابی و بازاررسانی آشنا شدند.
روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان
|
استفاده از اين
خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
|
نظرات شما
|
|
افزودن نظر شما
|
|
ارسال نظر |
بازگشت |
|
|
|
|
|
|
|
|
بازديد كنندگان فعال : بازديد ها:
118
اعضاء:
0 مجموع:
118
بازديد ها :
بازديد هاي
كل:
1610799
بازديد هاي امروز:
903
بازديد هاي ديروز:
478
|
|
|
|
|