ورود |عضويت چهارشنبه 05 اردیبهشت ماه 1403
 
شرح خبر
1394/10/28




نظر به حرکت سریع و پویای اقتصاد روستا از تولید معیشتی به تولید تجاری و از معامله پایاپای به سوی سیستم های پولی ، ضرورت ارائه مساعدتهای فنی و اطلاعاتی در زمینه بازار به تولید کنندگان، فروشندگان و عرضه کنندگان نهاده ها ومحصولات، به منظور بازاریابی بهتر و آموزش کاربردی آنها در این عرصه، بیش از پیش احساس می شود.
از همین رو سازمان تعاون روستایی استان اصفهان اقدام به برگزاری دوره آموزشی دو روزه " مبانی بازاریابی و بازار رسانی" برای مدیران عامل و کارشناسان بازرگانی اتحادیه ها و شرکت های تعاونی روستایی این استان در محل مرکز آموزش شهید حنائی نژاد نمود. در این دوره 50 نفر از فراگیران با تعاریف و مفاهیم بازار، بازاریابی و بازاررسانی، اصطلاحات مربوط به بازاریابی و بازاررسانی(نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار)، اهمیت و ضرورت بازاریابی و بازاررسانی، اهداف نظام بازاریابی و بازاررسانی، ابعاد بازاریابی و بازاررسانی، فلسفه های بازاریابی و بازاررسانی، چالش های بازاریابی و بازاررسانی و انواع محیط بازاریابی و بازاررسانی آشنا شدند. روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان
استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 118
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 118

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1610799
Visitors بازديد هاي امروز: 903
Visitors بازديد هاي ديروز: 478
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا