|
|
|
شرح خبر |
|
1394/10/29
برای کارشناسان بازرگانی سازمان های تعاون روستایی سراسر کشور در اصفهان
حضـور فعال در رقابت جهاني و توسعه صادرات در دنیای امروز، امري اجتناب ناپذير و نیازمند آگاهي کامل از پتانسیل ها، خلاء ها و مشکلات شبکه گسترده کشاورزی در توليـد محصولات، بازاريابي و صادرات است. بدون تردید، شناسایی این فرصت ها و اجرایی نمودن آنها، حضوری قدرتمند و مؤثر در بازارهای پیش رو را در اختیار اتحادیه ها و شرکت های تعاونی قرار خواهد داد. |
|
به همین منظور کارگاه آموزشی "آشنایی با بازار محصولات کشاورزی و دستیابی به بازارهای صادرات" جهت کارشناسان بازرگانی سازمان های تعاون روستایی سراسر کشور در محل مرکز آموزش شهید حنائی نژاد سازمان تعاون روستایی استان اصفهان برگزار شد.
در این دوره دو روزه که با حضور 48 نفر از جمله معاون و مسئولین بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و کارشناسان بازرگانی استان ها تشکیل شد، شرکت کنندگان با استراتژی های اثربخش تجاری در بخش کشاورزی، اصول بازارهای رقابتی در بازارهای جهانی، پارامترهای مؤثر بر تدوین استراتژی بازاریابی محصولات کشاورزی، بررسی وضعیت تولید محصولات و فراوری های کشاورزی، شناسائی اجزای زنجیره تأمین در کشاورزی و نقش هریک در بازاریابی و صادرات، شناسایی کالاهای دارای مزیت صادرات و نقش و جایگاه ترویج و توسعه در کشاورزی آشنا شدند.
روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان
|
استفاده از اين
خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
|
نظرات شما
|
|
افزودن نظر شما
|
|
ارسال نظر |
بازگشت |
|
|
|
|
|
|
|
|
بازديد كنندگان فعال : بازديد ها:
80
اعضاء:
0 مجموع:
80
بازديد ها :
بازديد هاي
كل:
1607303
بازديد هاي امروز:
577
بازديد هاي ديروز:
2492
|
|
|
|
|