ورود |عضويت جمعه 07 اردیبهشت ماه 1403
 
شرح خبر
1395/04/06

در یک تشکل چه دولتی یا خصوصی، نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه و نیازمند آموزش و توجه، در کنار بهره مندی از تجربیاتش است.


مهندس گلابی فرماندار شهرستان شهرضا، مهندس میرزایی مدیر سازمان تعاون روستائی استان اصفهان، مهندس سیفی معاون بازرگانی سازمان به اتفاق مهندس محمدی رئیس اداره تعاون روستائی شهرستان و هیئت همراه، از توانمندی ها و ظرفیت های موجود در شرکت تعاونی تولید روستائی پرزان شهرضا بازدید کردند.
در ادامه این بازدید، جلسه ای با هدف بررسی مشکلات وموانع موجود در این منطقه کشاورزی از جمله عدم زیرساخت های مناسب، مسیرهای ناهموار جهت دسترسی محلی به محصولات، عدم همخوانی هزینه های تولید با قیمت بازار، نبود سدهای موقت در مسیر آبهای فصلی ورودخانه ای در طول فصل زمستان و سایر موارد تشکیل و مورد بررسی مسئولان قرار گرفت و مقررگردید در اسرع وقت نسبت به ساماندهی وضع موجود اقدام شود. فرماندار شهرستان شهرضا نیز در خصوص ترمیم جاده روستایی و رفع مشکلات حمل و نقل، همچنین تلاش در جهت احداث زیرگذر در محل تقاطع پرزان، قول مساعدت دادند. در ادامه مدیر سازمان تعاون روستائی استان اصفهان اظهار داشت: در جهت تقویت و توسعه بخش کشاورزی تسهیلات ارزان قیمتی به تشکل ها عرضه می گردد که با ارائه یک طرح جامع می توان نسبت به اخذ آن اقدام نمود. ایشان با اشاره به اینکه غرف عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در سطح استان و تهران با هدف حمایت از تولید کننده و حقوق مصرف کننده، حذف واسطه ها و دلالان از چرخه عرضه محصولات کشاورزی و تنظیم بازار داخلی ایجاد شده است، آن را فرصتی مغتنم برای شرکت ها و اتحادیه های روستایی و کشاورزی دانست و خواستار حضور مستمر توأم با برنامه مدیران عامل، در این راستا شد. ایشان با اشاره به اینکه در یک تشکل چه دولتی و یا خصوصی، نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه آن است، بر آموزش اعضاء و بالابردن سطح دانش در کنار تجربه تأکید نمود. مهندس میرزایی با بیان اینکه دنیا سالهاست که کشاورزی سنتی را از چرخه خود حذف و به سمت تکنولوژی و صنعتی شدن روی آورده است، گفت: برای همگام شدن با بازارهای جهانی و دور نماندن از عرصه رقابت، بایستی با علوم روز حرکت کرد. علومی که در هر ثانیه بر وسعت آن افزوده می شود و غفلت از آن، تنها به حذف ما از این عرصه قدرتمند و بسنده نمودن به قوت شبانه تولیدکننده گانمان خواهد انجامید. روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان
استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 149
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 149

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1612847
Visitors بازديد هاي امروز: 1069
Visitors بازديد هاي ديروز: 928
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا