ورود |عضويت جمعه 31 فروردین ماه 1403
 
شرح خبر
1395/07/13

اساسی ترین نقش این سازمان، تلاش در دستیابی بخش کشاورزی به اهداف استراتژیک خرید محصولات کشاورزی، پایداری و تنظیم بازار و توسعه پایدار روستا است.


مهندس میرزایی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان در جمع مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان های تعاون روستایی سراسر کشور، شرکت کننده در کارگاه آموزشی کسب و کار از دیدگاه اسلام، اظهار کرد:
درک نیاز مشارکت مردمی، استفاده از اندک منابع مالی اندوخته شده توسط اعضاء و لزوم استفاده بهینه از عنصر مدیریت روستایی، عامل ایجاد شرکتهای تعاونی روستایی وکشاورزی در روستاها شد و به تبع آن نیز سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با هدف سـازماندهی، سامانـدهی، کارآمدسـازی و ارتـقاء سطـح توانمـندیهای تخـصصی، مهارتی، مالی، عملیاتی، خدمات رسانی و مدیریتی تعاونی های روستایی و کشاورزی؛ آموزش اصول تعاون و روش اداره شرکت ها و اتحادیه های تعاونی روستایی وکشاورزی، ترویج و اشاعه فرهنگ تعاون به منظورتوسعه کمی وکیفی تعاونی ها، تعلیم وتربیت نیروی انسانی مورد نیاز سازمان و تعاونی ها، ارائه خدمات فرهنگی به اعضاء، کارکنان و مدیران تعاونی ها، حمایت های حقوقی، فنی و تخصصی، مالی، اعتباری(تسهیلاتی)، بازاریابی و بازاررسانی محصولات کشاورزی، امورمطالعاتی و پژوهشی و نیز دفاع ازمنافع مادی و معنوی تعاونی های روستایی و کشاورزی درسطوح ملی، استانی و شهرستانی، نظارت و حسابرسی مستمر تعاونی ها و اتحادیه های سراسری، استانی و شهرستانی در سال 1342 تأسیس شد. مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان تصریح نمود: موارد ذکر شده تنها بخشی از فعالیت های این سازمان در قالب حاکمیتی همچون سیاستگزاری، هدایت، حمایت و نظارت بر شبکه گسترده تعاونی ها بوده و وظایف تصدیگری آن طبق قانون و با نظارت سازمان، به این شبکه گسترده واگذار گردیده است. مهندس میرزایی در ادامه بیان داشت: یکی از اساسی ترین نقش های این سازمان تلاش در دستیابی بخش کشاورزی به اهداف استراتژیک: خرید محصولات کشاورزی، پایداری و تنظیم بازار وتوسعه پایدار روستا است. ایشان نقش روحانیت در آگاه سازی جامعه از تلاش ها و فعالیت های دولت و مسئولین و همسو سازی مردم در این راستا را بسیار مهم دانسته و خواستار همراهی آنان در این مسیر پر نشیب شدند. روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان
استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 69
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 69

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1606437
Visitors بازديد هاي امروز: 2203
Visitors بازديد هاي ديروز: 654
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا