ورود |عضويت پنج شنبه 06 اردیبهشت ماه 1403
 
شرح خبر
1395/07/22

اجرای سیستم کنترل و نظارت مستمر بر کار تشکل ها، موفقیت سازمان را در تحقق ماموريت هاي محوله، تأمین و تشکلها را در بهره برداری بهینه از منابع موجود، یاری خواهد نمود.


مهندس میرزایی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان در جلسه کنترل و نظارت بر عملکرد تشکل ها که با حضور رؤسای ادارات تعاون روستایی شهرستان ها و مدیران عامل اتحادیه و شرکت ها در محل سالن جلسات سازمان تشکیل شد، اظهار نمود: هر سازمان در راستای تحقق اهدافش، موجوديت مي يابد.
سازمان تعاون روستایی نیز بر نیل به پایداری کشاورزی در روستاها از طریق هدایت، حمایت و نظارت بر تشکلهای تحت پوشش خود شکل یافته است. مهندس میرزایی تصریح نمود: به جرأت می توان گفت نظارت یکی از مهمترین وظایف این سازمان است که صحت و سقم فعالیت های اقتصادی و حقوقی در شرکتها را با اجرای یک سیستم کنترل کارامد مورد بررسی قرار می دهد. این سيستم مؤثر، موفقیت سازمان را در تحقق ماموريت هاي محوله، تأمین و تشکلها را در بهره برداری مطلوب از منابع موجود، یاری می نماید. مدیر سازمان تعاون روستایی استان در ادامه بیان داشت: اهداف و نتايج مورد انتظار از اجرای برنامه کنترل و نظارت بر عملکرد شبکه، تدوین و جهت سنجش نتایج پیش بینی شده، شاخص هایی نیز تعیین گردیده است تا به وسيله آنها ميزان نيل به نتايج را مورد سنجش قرار دهیم. سپس با کنترل دقيق و مستمر فرآيند کار، وضع موجود با وضعيت مطلوب مقایسه و روند اصلاح و بهبود، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. به همین منظور نیز یک تیم کارشناسی متشکل از حسابرسی، حقوقی، اداری مالی، آموزش، بازرگانی و فنی اجرایی بطور مستمر و هفتگی از تشکل های تحت پوشش هر شهرستان بازدید و اسناد موجود را مورد ارزیابی قرار می دهند و در جلساتی که در محل سازمان و با مدیریت مدیر سازمان برگزار می گردد با بیان مشکلات و موانع موجود، مديريت نسبت به میزان پیشرفت و تحقق هدف ها آگاهي يافته و قدرت پيگيري و عند الزوم سنجش و اصلاح آن ها را پيدا مي کند . مهندس میرزایی ابراز نمود: این جلسات شامل سه مرحله طرح ریزی و تبادل نظر در خصوص چگونگی اجرای کنترل و نظارت، بازدید تیم کارشناسی به منظور ارزیابی عملکرد تشکل و جلسه ارائه موانع و مشکلات و بیان راهکار می باشد که در تمامی این مراحل سازمان و تشکل همراه و همگام با هم مشارکت و تعاملی همسو داشته و بالتبع بازخوردی کارا و اثربخش را در پی خواهد داشت. مدیر سازمان در پایان اظهار نمود: بدون نظارت، کنترل و ارزيابي ساير اجزاي مديريت همچون برنامه ريزي، سازماندهي و هدايت نيز ناقص بوده و تضميني براي انجام مطلوب آن ها نیست. تنها با این ابزار است که از اجرای صحیح قوانین، اطمینان حاصل شده و در صورت انحراف از مسیر اجرا، می توان اقدام لازم را در تصحیح به موقع آن به عمل آورد. روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان
استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 63
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 63

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1610891
Visitors بازديد هاي امروز: 41
Visitors بازديد هاي ديروز: 954
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا