ورود |عضويت شنبه 01 اردیبهشت ماه 1403
 
شرح خبر
1395/07/11




در نشستی مشترک با حضور معاون اداره کل پست اصفهان، مسئولین بازرگانی سازمان تعاون روستایی استان و مدیران عامل اتحادیه و شرکت های تحت پوشش این سازمان، تفاهم نامه ای مشترک فی مابین هر دو سازمان، با هدف گسترش همکاری و تسریع در امور بازرگانی خصوصاٌ داد و ستد محصولات از طریق شرکت ها و تشکل ها؛ منعقد گردید.
در این نشست مهندس بابائی معاون اداره کل پست اصفهان اظهار نمود: در سالهای گذشته جابجایی محصولات توسط تعدادی از شرکت های طرف قرارداد وزارتخانه، درگاه های خرید و پرداخت ها، پشتیبانی می گردید اما در حال حاضر در اساسنامه جدید، شرکت پست قادر خواهد بود تاکلیه خرید و فروش های اینترنتی در کشور را رصد نموده و جابجایی ها را به نحو مطلوب انجام دهد. به همین منظور نیز سامانه ای به نام ebazar یا بازار الکترونیکی شبکه پستی راه اندازی شده و صاحبان کالا و خدمات می توانند، با دریافت غرفه های مجازی درسامانه ebazar.post.ir ، محصولات خود را در فضای مجازی و اینترنت در معرض فروش قرار دهند. ایشان در ادامه بیان داشت: این سامانه اولین پورتال فروشگاهی دولتی است که دارای نماد اعتماد فروشگاهی از وزارت صنعت،معدن و تجارت می باشد. همچنین فروشگاههایی که دارای وب سایت اختصاصی می باشند می توانند از سبد خرید استفاده نمایند. مهندس بابائی گفت: بازار الکترونیکی شرکت پست پورتال (پاساژ)، سرویسی است که طی آن فروشندگان، تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات، با بهره گیری از بستر الکترونیکی و مجازی که شرکت پست در اختیارآنان قرار می دهد، مبادرت به عرضه و فروش محصولات خود بصورت مجازی و اینترنتی می نمایند.این فروشگاه با استفاده از آخرین تکنولوژیهای نرم افزاری طراحی گرده و دارای قابلیتهای بسیاری همچون ، غرفه اختصاصی فرشگاهی، جشنواره، بازاریابان (سیستم همکاری در فروش) ، تخفیف و پنل حرفه ای فروشگاهی است که در سال 89 در شبکه پستی راه اندازی شده و در حال حاضر بیش از 400 فروشگاه اینترنتی (فروشنده) در آن عضویت دارند. این سامانه برای موتورهای جستجو بهینه شده و در نتایج اولیه قرار می گیرد. همچنین نشانی وب سایت اینترنتی بازار الکترونیکی شرکت پست www.ebazar.post.ir می باشد. معاون اداره کل پست اصفهان تصریح نمود: این سامانه دارای قابلیت هایی از جمله فراهم نمودن امکان خرید در تمام استانهای کشور برای متقاضیان به وسعت جغرافیای کشور،امکان پرداخت وجه پس از دریافت کالای خریداری شده با استفاده از سرویس cod مخفف cash on delivery (پرداخت در مقابل تحویل کالا)، تنوع در انتخاب سرویس های پستی برای ارسال کالا یا خدمت خریداری شده، تعرفه های رقابتی در ارائه خدمات پستی، صرفه جوئی در وقت و هزینه هموطنان، حذف قید زمان و مکان در خرید و فروش، برخورداری از شبکه ای مطمئن در قبول، حمل و توزیع کالا، حمل و نقل توانمند(لجستیک وسیع)، گستردگی شبکه توزیع در سطح شهرها و روستاها، بیمه مرسولات و سرویسهای متنوع و سریع می باشند. ایشان در خصوص نحوه خرید اینترنتی در سامانه بازار الکترونیک اظهار داشتند: خریداران با مراجعه به وبگاه فروشگاه های مجازی ، انتخاب کالا و یا خدمات، انتخاب شیوه پرداخت وجه COD یا پرداخت الکترونیکی (شتاب )، انتخاب شیوه توزیع براساس سرویس های پستی (سفارشی، پیشتاز)، ثبت اطلاعات پستی خریدار در وبگاه، دریافت کد رهگیری، کالا به خریدار بر اساس سرویس منتخب خریدار، تحویل و وجه کالا و خدمات از خریدار توسط مأمور پست دریافت خواهد شد. در پایان نیز با بیان اینکه نیاز مشتریان سرویس های ما را تعریف خواهد نمود، این خدمات نوین و پتانسیل های موجود را فرصتی مناسب برای گردانندگان تشکلها و شرکت ها، جهت توزیع محصولات بومی خود اعم از دامی و کشاورزی با بسته بندی مورد تأئید از طریق این سامانه دانست. روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان
استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 84
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 84

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1606784
Visitors بازديد هاي امروز: 58
Visitors بازديد هاي ديروز: 2492
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا