ورود |عضويت جمعه 07 اردیبهشت ماه 1403
 
شرح خبر
1395/08/12

بسیجیان باید در تمامی عرصه هایی که پیشرفت کشور و حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی منوط به آن است، حضوری فعال و گسترده داشته باشند.


در جلسه ای که با حضور مدیر، نمایندگان ولی فقیه ، مسئولین و اعضای بسیج سازمان تعاون روستایی استان اصفهان در محل دفتر مدیریت این سازمان برگزار شد، مهندس میرزائی مدیر سازمان تعاون روستایی استان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند:" بسیج حضور شجاعانه، فداکارانه و مخلصانه انسانهای پیشگام، در تمامی عرصه های مورد نیاز نظام اسلامی و کشور است"، تصریح نمودند: با توجه به این سخن ارزشمند، بسیجیان بایستی در تمامی عرصه هایی که پیشرفت کشور و حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی منوط به آن است، حضوری فعال و گسترده داشته باشند.
سید اصغر رضیان مسئول پایگاه مقاومت بسیج کارکنان سازمان تعاون روستایی استان اصفهان در خصوص فعالیت های انجام شده در حوزه بسیج این سازمان بیان نمود: بسیجیان این سازمان در هفته دفاع مقدس با فضاسازی، نصب بنر و برپایی نمایشگاه مقاومت، ایثار و شهادت در محل سازمان و برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره بزرگمردان و شهیدان این خاک را گرامی داشتند. همچنین در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در ماه محرم با حضوری پرشور و گسترده، با آرمان های حسین بن علی(ع) و یارانش بیعت کردند. این مطلب بیانگر این است که بسیجی در هر زمانی چه در مقابله با متجاوز در میدان رزم، چه با هدف بالندگی میهن در عرصه سازندگی و چه در عرصه اجتماعی با نمایش اقتدار و وحدت ملی، همیشه و در همه حال باید آماده، نقش آفرین و سازنده باشد. نماینده ولی فقیه سازمان نیز در پایان گفت: امروزه بسیجیان با درس آموزی از حماسه حسینی و اقتداء به رهبر و مولای خویش؛ ایثار، فداکاری و جانفشانی برای حفظ دستاوردها و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به عنوان خواسته و آرمان اصلی خود قرار داده و چونان دژی نفوذ ناپذیر، پاسدار حریم اسلام و انقلاب اسلامی می باشند و پرچم عزت و پیشرفت ملت را بر دوش گرفته اند. روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان
استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 140
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 140

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1612799
Visitors بازديد هاي امروز: 1021
Visitors بازديد هاي ديروز: 928
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا