ورود |عضويت شنبه 08 اردیبهشت ماه 1403
 
شرح خبر
1399/12/16

افتتاح همزمان مرکز عرضه مستقیم بارانداز مرکزی شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی، تولید و زنان/ ۹ مرکز روستا بازار در شهرستانها و سایت الکترونیکی فروش اتحادیه تعاون روستایی استان اصفهان(اترو)


همزمان با برگزاری ششمین همایش بزرگداشت روز ملی آب ایران، چهره های اثر گذار در حوزه آب از سوی مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران معرفی شدند که پس از بررسی های میدانی و مطالعاتی و جمع بندی گزارشات ارسالی، در بخش منتخبان برتر بهره وری آب در بخش کشاورزی، شرکت سهامی زراعی گلپایگان صاحب رتبه برتر کشور شد.
مهندس جعفری معاون نظام های بهره برداری سازمان تعاون روستایی استان اصفهان در این رابطه بیان داشتند که این موفقیت حاصل یک کار جمعی متشکل از مجموعه مدیریت آب و خاک جهادکشاورزی، معاونت نظام های بهره برداری سازمان تعاون روستایی استان، مدیریت جهادکشاورزی شهرستان و مهمتر از همه مدیر عامل، هیات مدیره و کارشناسان فنی شرکت و در رأس همه این عوامل حمایت های رئیس سازمان جهادکشاورزی و مدیر سازمان تعاون روستایی به عنوان رییس و دبیر شورای ماده ۱۷ استان می باشد . با برنامه ریزی های صورت گرفته نه تنها تمام اراضی زراعی قابل کشت در سهامی زراعی تحت پوشش آبیاری های نوین قرار گرفته بلکه با تغییر الگوی کشت و احداث گلخانه و لینک کردن تمامی استخرهای احداث شده در شرکت با اجرای ۱۱ کیلومتر لوله گذاری؛ توانسته بهترین راندمان و عملکرد را با توجه به منابع آبی در دسترس داشته باشد . نتیجه این عوامل و فعالیت ها کسب رتبه اول در بین منتخبان بهره بردار برتر آب در بخش کشاورزی کشور به وسیله شرکت سهامی زراعی گلپایگان می باشد. لازم به یادآوریست شرکت سهامی زراعی گلپایگان در سال۱۳۴۷ با تعداد ۱۳۵ سهامدار و داشتن ۳۲۰۰ هکتار اراضی و ۵۱ حلقه چاه عمیق، گاوداری ۲۰۰۰ راسی، گوسفند داری ۳۰0۰ راسی، کارخانه خوراک دام، کارخانه لبنیات، گلخانه ۲ هکتاری و ایجاد اشتغال ثابت ۱۴۵ نفر و چندین هزار نفر روز کارگر در طول سال؛ نقش مهمی در تولید ناخالص کشور و استان دارا می باشد. بطوریکه با در اختیار داشتن 10 درصد اراضی شهرستان بیش از ۶۰ درصد تولید شهرستان را بر عهده دارد. روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان
استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 120
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 120

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1613319
Visitors بازديد هاي امروز: 86
Visitors بازديد هاي ديروز: 1455
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا