|
|
|
|
نمایش قرآن آنلاین با تلاوت |
|
|
|
|
|
|
پیشخوان |
|
 |
|
 |
|
|
راهبرد مشارکت سازمان |
|
 |
این سازمان کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام مینماید.
این سازمان در رابطه با تهیه و تدوین لوایح و تعرفه هاي قانونی که نیازمند تصویب نمایندگان مجلس یا مراجع ذیصلاح می باشد، پیش از ارسال به مدت یک ماه از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی،نسبت به اصلاح و سپس ارسال آن اقدام مینماید.
راه های ارتباطی پیش بینی شده جهت جلب مشارکت مردمی در پرتال سازمان تعاون روستایی استان اصفهان عبارتند از:
۱. بخش تماس با ما در لینک صفحه راست پرتال پایین صفحه
۲. ارسال شکایات به صورت الکترونیکی (سامانه 111)
3. بخش دریافت پیشنهادات و شکایات در منو درگاه خدمات الکترونیکی سمت راست صفحه پرتال
۳. بخش پرسش و پاسخ در لینک سمت راست صفحه پرتال
۴. نظرسنجی از ارباب رجوع در منو درگاه خدمات الکترونیکی سمت راست صفحه پرتال
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
بازديد كنندگان فعال :  بازديد ها:
82
اعضاء:
0 مجموع:
82
بازديد ها :
 بازديد هاي
كل:
1009397
بازديد هاي امروز:
10
بازديد هاي ديروز:
346
|
|
|
|
|